Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
EN uva.nl
Beurzen

Bestuursbeurs voor bestuursleden van studie-, studentenverenigingen en andere studentenorganisaties

Inleiding

In deel 4 van het Profileringsfonds 2017-2018 (die ook geldt voor 2018-2019 en 2019-2020) is vastgesteld dat bestuursleden van studie- en studentenverenigingen en overige studentenorganisaties een bestuursbeurs individueel moeten aanvragen.

Voorwaarden

Lees voor je een aanvraag indient goed door wat de voorwaarden voor de bestuurbeursaanvraag zijn, wat de omvang van de beurs is en hoe de aanvraag en uitbetaling verlopen. Het aantal maanden per vereniging (te vinden in deel IV van de Bijlage) is aangepast na de erkenningsronde die plaatsvond in het voorjaar van 2018. De besturen van de verenigingen zijn hierover voor aanvang van het academisch jaar 2018-2019 geïnformeerd.

Download: Profileringsfonds 2017-2018 (pdf, 26 p.)

Aanvraag bestuursbeurs inzake studie-, studentenverenigingen en andere studentenorganisaties

  • De aanvraag voor een bestuursbeurs moet uiterlijk 1 november worden ingediend. Besturen met een bestuurswissel tussen 1 november en 1 mei kunnen een aangepaste deadline aanvragen.
  • Voeg bij je aanvraag ook onderstaand registratieformulier toe, en vermeld daarop duidelijk hoe de beschikbare maanden verdeeld zijn onder de individuele bestuursleden.
  • Verenigingen met leden moeten via het aanvraagformulier ook een ledenlijst uploaden (inclusief de studentnummers van hun leden).

Aanvraagformulier bestuursbeurs

Registratieformulier bestuursleden

Meer informatie

Zie voor de meest gestelde vragen de FAQ.

FAQ

Voor vragen waar je dan toch nog mee blijft zitten kun je terecht bij de studentendecaan Mohammad Arab, tijdens het telefonisch spreekuur op dinsdag van 9.00-10.00 uur.